Thursday, February 14, 2008

14.02.2008 - Australia - Port Douglas

Zostalismy hipisami :)

Tym oto cudem zamierzamy przemierzyc 3000 km na poludnie do Sydney. Mamy zlew, kuchenke malutka, prawdziwa lodowke, toster, czajnik, nawet sejfik.

Pierwszym miejscem do ktorego wybralismy sie nasza nowa zabawka byl cudowny park przyrodniczy. 16 000 zwierzat z polnocnej Australii. Mnostwo ptakow, az sami bylismy zdziwieni, ze ogladalismy je przez prawie dwie godziny. I nam sie podobalo!

Ale co tam ptaki. Kangury karmilismy. Recami! I jeden to mi nawet na glowe wskoczyl (prawie). A najwspanialsze bylo, ze bylismy tam sami :)


Na deser byl...

Drapalem go po brzuszku, za uszkiem i laskotalem w stopke.


Czerwone wino i ser na "4 Mile Beach" (wino oczywiscie z kangura)


PS Kangury sa fajniejsze niz koale!

9 comments:

Unknown said...

Mimo, ze podobno kangury sa fajniejsze, ja jednak poprosze o przywiezienie mi takiego koale.
PS Wasz vanik jest przeslodki! Milej podrozy!

martix said...

noooooooooooo
kwiecisty kamper mmmmm
jak wrocicie dostaniecie ode mnie po parze dzwonow:)
pozdrawiam wszystkie australijskie zwierzeta (jakos dawno nie bylo kotka..)
eh
fajnie macie ale u nas piatek i osiaki przyjechaly wiec jakos damy rade...
wasze zdrowie

michael shannon said...

przeginacie!
i jeszcze ten koala!!!
i ze go drapales!
dosc tego!

Pheuka said...

pozdrawiam hippisow i tych z Lechonia

Katia @dzialka_w_miescie said...

Koale sa swietne. Wezcie zalatwcie tez takiego dla nas ;).

Anonymous said...

Sylwiu, Boru, serio, ta fota z kangurkami i gąskami - bardzo pro :)

Anonymous said...

anyway, pijemy wino, osiaki w wawie, niko śpi, a basia sie chce rozerwac lol

Boro said...

>marta: wasze zdrowie
No i wasze! :)

-----

>tyler:ta fota z kangurkami
>i gąskami
To moje dziecko, wiec dziekuje !
Milo po 30 latach pracy z fotografia uslyszec cos milego... :)

-----

Co do zamowien na koale, to sa przygotowywane do wysylki. Wiecej zamowien nie przyjmujemy.

ba said...

e spoko ja mam maszke jakby co zamiast tego koali i jest na chacie
przyniosę wam jak będziecie tesknic za zwierzętami
mam tez niedzwiedzia i smierdziela gratis
tesknie za wami