Friday, December 7, 2007

07.12.2007 - Philippines - Banaue

9 godzin autobusem z DVD - film "Blades of Glory". O dwoch lyzwiarzach figurowych, pierwsza na swiecie para mezczyzn, ktora wystepuje w duecie... Brzmi zachecajaco, prawda?
Film glupi jak but, ale caly autobus tak sie smial, ze poplakalismy sie ze smiechu. Jeden z najlepszych smiechow w moim zyciu :) (filipinki sie strasznie glosno i slodko smialy).

Tarasy ryzowe Banaue. Osmy cud swiata. Schody do nieba...
Przejezdzamy pol swiata, zeby je zobaczyc, a tu chmury i deszcz :(



(wiem, ze zdjecia nie ostre, ale byly naprawde zle warunki atmosferyczne :) )

8 comments:

Anonymous said...

wow piekne tarasy tez chcialam tam jechac ale femimatata nie chce mnie zabrac :(

miśki a czy wiecie, ze widzimy sie juz za tydzien? brac uszka na wigilie? ha ha aaaale was wysciskam :)

michael shannon said...

e tam tarasy... plaza, lodka, rafa koralowa, nurki... to jest zabawa :) poza tym na Boholu sa jakies tarasy ;) w koncu kupilem przewodnik Lonely Planet i poczytalem i niezle sie zapowiada to El Nido...

Anonymous said...

hah, wiedziałem, że tak będzie, zaczęło się narzekanie na pogodę :D btw miałem Wam tego nie pisać, ale w tym filmie o pierwszej damie Filipin przez cały film było pochmurno lol

zaraz jedziemy do Osiaków pożegnać się miło i uroczyście, buziaki!

Anonymous said...

... może w końcu za sprawą Osiaków będą jakieś fajne zdjęcia, bo te Bora to faktycznie kiepskie i nieostre takie :P. Strasznie szybko się przemieszczacie... kilka dni nie zaglądnę a tu nowa lokacja, szczęściarze. Uściski i buziaki :*

Katia @dzialka_w_miescie said...

Wow!!! Ekstra, niesamowite schody. Ania ma dla Was od nas do przekazania mnostwo usciskow, tulen, buziakow, glaskow, calusow ... ;)

lenka.kubica said...

ejj ale miałam sen!!! śniło mi sie ze mieliście dziecko!!! jakaś biba w dużym domu (pewnie parapetowa u Osiakow heheh) pełno ludzi ,zwiedzalismy chatę ,picie ,swawole, Sylvia chodzila z dzidziusiem na rekach zupelnie podobnym do Bora,mała okrągła główka o czarnej czuprynce!i co wy na to ? :)

Boro said...

inka: Bora to faktycznie kiepskie i nieostre takie
=====
Jeszcze mi wbij noz w plecy, wiesz... :)

malpka Sylwia said...

ja juz sie nie moge doczekac tych wszystkich sciskow i buziakow
:-)
jeszcze tylko 5 dni...